VaultSafeUall

Sunday 18 September 2011

BUKA KEDAI SERBANEKA DENGAN MODAL RM100

Anda tentu terkejut dengan modal RM100 anda boleh membuka sebuah kedai serbaneka ala 7 eleven. Ini bukan angan-angan. Ini adalah kenyataan. Saya telah mengikuti taklimat mengenai pembukaan kedai ini di Hotel Primula, Kuala Terengganu tengahari tadi.

Peluang ini dibuka kepada bumiputera yang minat berniaga. Segala-galanya disediakan oleh taukeh kecuali gaji pekerja, bil air dan bil telefon. Setiap bulan kita yang menguruskan kedai itu akan mendapat 10 peratus daripada jualan bulanan. Nilai barangan yang ada dalam kedai itu lebih kurang RM700,000.

Anda hanya perlu mencari tapak kedai yang strategik. Untuk sewa kedai dan bayar deposit pun ditanggung oleh taukeh. Untuk keterangan lanjut sila hubungi hp saya 0104314369. Rebutlah peluang keemasan ini.

Kawan saya, Mila sudah buka lapan kedai di Kelantan. Mila yang sudah ada pendapatan RM12,000 sebulan memberi peluang ini kepada saya supaya mengembangkan kedai ini di Terengganu pula. Anda boleh buka di mana sahaja kedai ini asalkan ianya strategik. Oleh itu rebutlah peluang ini.

2 comments:

  1. betul ke..kedai apa 2..cosway gak ke..

    ReplyDelete
  2. Tq ..kerana memberi info kepada warga bumiputera yang ingin memcemenc bidang perniagaan ..

    ReplyDelete