VaultSafeUall

Tuesday 12 July 2011

PERCAYA ATAU TIDAK?

Ada yang tak percaya bila ada pelabur dari Amerika Syarikat mahu melabur di Malaysia dengan wang yang besar. Tak perlulah saya sebut angka itu. Tapi keinginan pelabur itu menemui Perdana Menteri untuk menyatakan hasratnya itu bukti besar bahawa perhimpunan Bersih Sabtu lalu tidak berkesan.

Ini menunjukkan Bersih gagal meraih simpati dunia apabila pelabur dari US masih lagi minat melabur di Malaysia. Perhimpunan haram Sabtu lalu tidak terjejas ekonomi Malaysia.

oleh itu rakyat yang waras perlu menolak usaha Bersih ini kerana majoriti rakyat mahukan kedamaian, keamanan dan bukannya kekacauan seperti ditunjukkan oleh penyokong Bersih. Malah jika pakatan rakyat memerintah Malaysia mereka juga tidak mahu penyokong BN buat perhimpunan di jalanan.

Bukti yang jelas Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng marah bila penyokong UMNO buat demonstrasi di depan pejabatnya baru-baru ini. kenapa Lim Guan Eng double standard? Perhimpunan Bersih dia sokong tetapi bila kena batang hidungnya sendiri, dia melenting.

Oleh itu saya berharap hasrat pelabur dari US ini untuk melabur di Malaysia akan menjadi kenyataan sebagai bukti utama apa yang dibuat oleh Bersih itu adalah sia-sia sahaja. jangan buang masa Bersih. Bertaubatlah anda semua!

No comments:

Post a Comment